Monday, March 16, 2015

Anniversary.. Birthday on MARCH...


Assalammualaikum w.b.t...

Our Anniversary & Our Birthday on March..


Image result for happy 2nd anniversary image

 Save The Date
09. 03.2015

Image result for happy birthday




Alhamdulillah... Masa berlalu dengan cepat..dalam diam dah masuk 2 tahun perkahwinan kami.
Dikurniakan seorang cahaya mata lelaki.. yang lahirnya juga pada bulan Mac..
Aku harap semoga ikatan perkahwinan ini akan berkekalan hingga akhir hayat kami.
 In Syaa Allah... 

Secara kebetulan.. tarikh lahir aku dgn suami sama dan anak aku pun lahir bulan Mac.
Jadinya bulan Mac ni hari jadi kami anak beranak. Senang kan..sambut sekali..hahaha..

Lagi beberapa hari, Aeril pon dah nak masuk setahun.. Tak sangka dah besar anak aku..
Macam baru semalam je tunggu masa nak lahirkan dia.. sakit2 nak bersalin tu masih lagi terasa..  Ingatkan dapat keluarkan dia masa hari lahir aku n suami.. rupanya lewat 10 hari..hehehe.. takpe la..yg penting Alhamdulillah semuanya selamat..

Lastly, HAPPY BIRTHDAY TO US. 

^______^






Lovely,
af aris

No comments:

Post a Comment

Sayang korang2 yg suka komen..
Tq soo much (^__^)