Sunday, November 30, 2014

#Throwback Majlis Kawen - Part 1

Salam...



Wah,tajuk je dah rase macam berbunga-bunga nak publish.

Sebab blh tgk balik pic2 mase nikah, sanding n gi outdoor..hehe..--'
Mengimbau kenangan betul..
ni aku selitkan pic mase nikah dulu yek...


Hmm...mase ni tgh debor-debor rse...


My Hubby..ape la gaknye yg die pikir mase ni kan...hehehe


Saat2 yang mendebarkan....


Dann... Alhamdulillah..9.3.2013, kami selamat diijab kabulkan sebagai suami isteri...
^___^


Ok..tu sikit2 pic mase nikah..banyak lagi sebenarnye..
tapi takkan la nak letak semua dlm ni..
melampau nauu...hehehe...
Esoknye pulak majlis sanding sebelah family aku.
10.03.2013 aku pilih tarikh sanding..a.k.a BIRTHDAY AKU DAN SUAMI..
Haa..kitorang punye besday sama tarikh..kebetulan jatuh hari ahad. 
So...Konon2 hadiah plg best la tuu..kikiki..



Tema sebelah aku : Purplelicious Pink
^________^


Muka pengantin da laporrr..








Wah..anak2 sedare ni pandai btl bergaya yekk..
kalah pengantin..--"



Ok..selesai utk citer majlis sebelah aku,,

Next entry aku masukkan utk majlis sebelah My. Hubby..



terima kasih sudi baca...

XOXO



No comments:

Post a Comment

Sayang korang2 yg suka komen..
Tq soo much (^__^)